Sebastien Ogier i Julien Ingrassia (Ford Fiesta WRC) wygrali 8,05-kilometrowy Ovacik robiąc kolejny krok w kierunku powrotu do punktowanej dziesiątki klasyfikacji generalnej Rajdu Turcji.
Mistrzowie świata na krótkim oesie wyprzedzieli o 0,4 sekudny Madsa Ostberga i Torsteina Eriksena (Citroen C3 WRC) oraz o 3,2 sekundy Otta Tanaka i Martina Jarveoję (Toyota Yaris WRC). Estończycy powiększyli prowadzenie nad Jari-Mattim Latvalą i Miikką Anttilą.
Thierry Neuville i Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) zanotowali 34,6 sekundy straty do Ogiera. Liderzy mistrzostw prawdopodobnie oszczędzają opony na końcowy Power Stage. Kajetan Kajetanowicz zanotowali siódmy czas w klasyfikacji generalnej wygrywając już siódmy oes w WRC 2.
Rajd Turcji 2018 – wyniki na OS15 (czołówka)
1. | Ogier Sébastien – Ingrassia J. Ford Fiesta WRC |
6:22.8 |
2. | Østberg Mads – Eriksen Torstein Citroën C3 WRC |
+0.4 +0.4 |
3. | Tänak Ott – Järveoja Martin Toyota Yaris WRC |
+3.2 +2.8 |
4. | Latvala Jari-Matti – Anttila M. Toyota Yaris WRC |
+5.7 +2.5 |
5. | Evans Elfyn – Barritt Daniel Ford Fiesta WRC |
+11.1 +5.4 |
6. | Paddon Hayden – Marshall S. Hyundai i20 Coupe WRC |
+11.3 +0.2 |
7. | Kajetanowicz K. – Szczepaniak M. Ford Fiesta R5 |
+15.1 +3.8 |
8. | Suninen Teemu – Markkula Mikko Ford Fiesta WRC |
+16.3 +1.2 |
9. | Kopecký Jan – Dresler Pavel Škoda Fabia R5 |
+18.2 +1.9 |
10. | Tempestini Simone – Itu Sergiu Citroën C3 R5 |
+19.5 +1.3 |
Rajd Turcji 2018 – wyniki po OS15 (czołówka)
1. | Tänak Ott – Järveoja M. Toyota Yaris WRC |
3:46:03.9 |
2. | Latvala J. – Anttila M. Toyota Yaris WRC |
+17.6 +17.6 |
3. | Paddon Hayden – Marshall S. Hyundai i20 Coupe WRC |
+1:24.7 +1:07.1 |
4. | Suninen Teemu – Markkula M. Ford Fiesta WRC |
+3:45.1 +2:20.4 |
5. | Mikkelsen A. – Jæger A. Hyundai i20 Coupe WRC |
+6:52.8 +3:07.7 |
6. | Solberg H. – Minor-Petrasko I. Škoda Fabia R5 |
+12:33.2 +5:40.4 |
7. | Evans Elfyn – Barritt D. Ford Fiesta WRC (SR) |
+16:55.8 +4:22.6 |
8. | Kopecký Jan – Dresler P. Škoda Fabia R5 |
+17:34.6 +38.8 |
9. | Tempestini Simone – Itu S. Citroën C3 R5 |
+18:39.8 +1:05.2 |
10. | Ingram Chris – Whittock R. Škoda Fabia R5 |
+19:18.0 +38.2 |