Wojciech Garbarz
Z WRC związany jest od początku istnienia magazynu, a więc od stycznia 2002 roku. Jego pasją są rajdy samochodowe – szczególnie te zagraniczne. Od prawie 20 lat lat jego konikiem są Rajdowe Mistrzostwa Świata. W 2007 roku prowadził nadawany w TVN Turbo program „Sporrrt”. |
Marcin Zabolski
Wnikliwy obserwator otaczającej rzeczywistości z Łodzi. Miłośnik Audi Quattro Grupy B. Do tego stopnia, że potrafi imitować dźwięk 5-cylindrowej 20-zaworówki. Medioznawca z wykształcenia i dziennikarz z powołania. Szczęśliwy mąż i dumny ojciec. Przed 30-tką zdążył wystartować w ponad 50 KJS-ach. Po 30-tce jego kombinezon jest wyznacznikiem czy trzeba się odchudzać (jeśli się nie dopina, to trzeba). |
Kamil Wrzecionko
Niepoprawny romantyk, który wciąż wierzy, że w motorsporcie najważniejsze są umiejętności. Prywatnie zapalony kibic Kajetana Kajetanowicza, który fascynuje się nie tylko rajdami, ale też wyścigami, żużlem, rallycrossem, samolotami i wszystkim, co niesie za sobą szybkość i adrenalinę. |
Igor Szmidt
Podczas rodzinnych obiadów „skazany” był na oglądanie Formuły 1 ze swoim dziadkiem i tatą – niedzielnemu rosołowi zawsze towarzyszył ryk silników. Obserwował rozwój F1 od ery silników V12. Zmiany spowodowane downsizingiem nie wpłynęły jednak na jego zamiłowanie do motorsportu, a on stopniowo rozwija swoje zainteresowania o kolejne dyscypliny sportów motorowych.
|
Przemysław Rączka
Szeroko rozumiany sport jest jego pasją od najmłodszych lat. Z racji tego, że w pewnym okresie swojego życia stwierdził, że kariera sportowca nie jest mu do końca pisana, postanowił stanąć po drugiej stronie barykady i pisać o tych, którym się udało. Z dziennikarstwem związany jest od ponad dziesięciu lat. Nie boi się wyzwań, a największą motywację do realizacji marzeń i celów daje mu rodzina. |
Maciek Jędrusik
W motorsporcie zakochany od ponad 20 lat. Na studiach dziennikarskich lobbował ponad rok, aby przekonać promotora i recenzenta, że magisterka w temacie Public Relations w sportach motorowych to nie są głupoty i pierdoły. Nie poddał się i tak oto powstała pierwsza w Polsce praca magisterska, której bibliografia opierała się w 99% na magazynie WRC. Fan francuskiej i japońskiej motoryzacji, prywatnie introwertyk i maruda. |
Rafał Łakus
Motoryzację najczęściej obserwuje przez wizjer swojego aparatu. Fan włoskiej motoryzacji, kilkukrotny obserwator wyścigu Mille Miglia. Każdy wakacyjny wyjazd ocenia przez pryzmat ilości motoryzacyjnych perełek uchwyconych na wykonanych zdjęciach. Fan nowych technologii, entuzjasta hot-hatchy, zakochany w Pagani. Dźwięk uturbionego V12 przyprawia go o dreszcze. |
Artur Kuśmierzak
Pasjonat motoryzacji, a szczególnie marki BMW i modeli spod znaku M. Interesują go głównie cywilne auta sportowe marek premium produkcji: niemieckiej, włoskiej, brytyjskiej, japońskiej, a także amerykańskie pony cary. Wychodzi z założenia, że im więcej mocy tym lepiej. Ceni też kultowe sportowe klasyki. Motoryzację widzi technicznie i liczbami, zna na pamięć symbole oraz budowę silników, osiągi i moce wielu aut, a także ich typowe usterki. Dziennikarz motoryzacyjny od 2009 roku. |
Magdalena Hajduk
Jeśli chodzi o podejście do garów, to na co dzień wystarczy jej pięć pod stopą. Miłośniczka motoryzacji w klasycznym wydaniu, serii DTM i wyścigów długodystansowych. Od ponad 10 lat członek Audi A4 Klub Polska, gdzie skutecznie dowodzi, że są kobiety które kochają samochody bardziej, niż szpilki od Laboutina. Poza pracą zawodową, prowadzi własnego bloga gdzie od 2014 roku, dzieli się swoją pasją, w pogoni za nowinkami producenta z Ingolstadt. |
Sebastian Kaniewski
Sport jest jego pasją od najmłodszych lat. Z dziennikarstwem związany od 10 roku życia, kiedy publikował już pierwsze teksty na stronach internetowych. Pasjonat włoskiej motoryzacji, prywatnie amator biegania i dobrej kuchni. |
Michał Marcinek
Piłka nożna i motoryzacja to nieodłączna część jego życia. Wielki miłośnik amerykańskich muscle carów, a w szczególności Mustanga Shelby GT500 z 1967 r. Lubi obejrzeć dobry film i posłuchać dobrej muzyki. Otwarty i uśmiechnięty. |