Das WeltAuto przygotowało specjalny raport, na podstawie którego można zobaczyć jakich samochodów używanych szukają Polacy w internecie. Okazuje się, że większe zainteresowanie budzi u nas auto na benzynę, niż diesel.
Przeciętny Polak, szukając samochodu w internecie chce kupić benzynowe kombi, najlepiej z przebiegiem do 100 tys. kilometrów i w cenie do 30 tys. zł, produkowane od 2015 roku. Najchętniej kierowcy z naszego kraju zasiadaliby do samochodów marek Volkswagen i Skoda, a w drugiej kolejności Audi oraz Seat.
To już kolejne podsumowanie, w którym jasno widać, że Polacy bardziej chcą posiadać benzyniaka niż diesel – wyszukiwania: 123 531 benzyna, 73 271 diesel, 40 196 benzyna+LPG.
Volvo pozamiatało nową reklamą. I to bez Jeana Clauda van Damme
Diesel budzi mniejsze zainteresowanie z racji swojej ceny na stacjach benzynowych. Większość klientów szuka samochodu którego tankowanie i naprawy nie będą ponad grubość portfela. Do tego nagonka na pojazdy, w których diesel napędza auto robi swoje.
Patrząc na nadwodzie przodują samochody kombi (72 544 wyszukiwań), które wyprzedziły sedany (41 120 wyszukiwań) oraz hatchbacki (35 213 wyszukiwań). Ciekawie prezentuje się kwestia związana ze skrzynią biegów, nasi rodacy bardziej wolą wsiadać do automatów niż manuali – 107 815 do 105 433 razy.