Volvo pozamiatało nową reklamą. I to bez Jeana Clauda van Damme

Volvo pozamiatało nową reklamą. I to bez Jeana Clauda van Damme

volvo reklama

Podaj dalej

Śmiało można powiedzieć, że marka Volvo poziomem swoich reklam jest kilka dobrych lat przed konkurencją. Producent szwedzkich ciężarówek przygotował dla klientów cztery nowe ciężarówki Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM i Volvo FMX i wszystkie zaprezentował w niesamowitym spocie.

Volvo zbudowało ogromną wieżę z ciężarówek o wysokości 15 metrów i 58 ton, układając cztery nowe pojazdy jeden na drugim. I co najstotniejsze – nie jest to efekt komputerowy, a prawdziwa wieża. W reklamie wziął udział Roger Alm, wiceprezes wykonawczy Volvo Group i prezes Volvo Trucks.

– Zaprojektowanie i zbudowanie wieży i zapewnienie jej bezpieczeństwa zajęło około miesiąca. Było to w istocie możliwe dzięki temu, że solidna ciężarówka budowlana Volvo FMX i jej nowa 38-tonowa dwuosiowa jednostka mogą udźwignąć ciężar innych pojazdów. Wymagało to jednak stałej prędkości i kierunku, co osiągnięto dzięki technologii „Volvo Dynamic Steering” i wykwalifikowanemu kierowcy ciężarówki – wyjaśnia Markus Wikström, inżynier z Volvo Trucks.

Pojazdy zostały przymocowane specjalnymi stalowymi ramami, a układano je za pomocą ciężkiego dźwigu samochodowego. Jak powstała ta niezwykła reklama możecie zobaczyć poniżej.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News