Hyundai Motorsport rozważa dołączenie do rywalizacji producentów w WRC 2 w 2020 r., które będzie zrzeszać teamy fabryczne (obecnie w WRC 2 Pro) oraz profesjonalne ekipy prywatne. Ponadto koreański producent ma wprowadzić do swojej oferty dwa nowe samochody R5.
Andrea Adamo nie ukrywa chęci wystawienia kolejnego oficjalnego zespołu w WRC 2, ale zaznaczył przy tym, że załogi będą musiały wnieść część budżetu.
Nowy Hyundai i20 R5 zapowiada się bardzo dobrze. Dodajmy, że w jego rozwoju bardzo aktywnie pomaga Craig Breen. Samochód ma otrzymać homologację FIA jeszcze przed Rajdem Monte Carlo rozpoczynającym nowy sezon. Koreańczycy dopracowują nadal rozwiązania w silniku oraz w zawieszeniu, dzięki którym auto ma być bardzo konkurencyjne. To jednak nie koniec. Kolejna rajdowa odsłona Hyundaia R5 ma pojawić się w 2021 roku i – jak zapowiadają Koreańczycy – będzie jeszcze bardziej dopracowana.
Przypomnijmy, że jeszcze przed rozpoczęciem obecnego sezonu mówiło się o niewinnych romansach Kajetanowicza z zespołem Hyundai Motorsport. Broomhead powiedział wówczas – „Kajetanowicz jest naturalnie bardzo utalentowanym kierowcą, co pokazały już jego wyniki w ERC i chcielibyśmy zobaczyć go w WRC 2 za kierownicą i20 R5.” Nie ukrywajmy, że jeśli ten deal stałby się faktem, to Kajta mógłby czekać sezon, jak ze snów, w barwach doświadczonej fabryki.
Wysokie loty i hardcorowe ratowania z 22 ADMV Lausitz Rallye