ERC: Łukjaniukowi wystarczyły 3 przejazdy treningowe, żeby urwać koło C3 R5

ERC: Łukjaniukowi wystarczyły 3 przejazdy treningowe, żeby urwać koło C3 R5

33 interakcje
54247741_2106152949499078_7141025856502526503_n

Podaj dalej

Rajdowy mistrz Europy, Aleksiej Łukjaniuk z kłopotami rozpoczął przygotowania do inauguracyjnej rundy ERC, Rajdu Azorów. Rosjanin na testach urwał prawe tylne koło Citroena C3 R5.

W poniedziałek treningi odbyła większa część załóg zgłoszonych do Rajdu Azorów. Szutrowe drogi na wyspie Sao Miguel były błotniste po przejściu opadów deszczu. W śliskich warunkach nie brakowało przygód, a jedną z nich zaliczył obrońca tytułu mistrza Europy. Przed wypadkiem zdołał przejechać tylko 2 przejazdy zamkniętego odcinka drogi.

Komentarz

Marcin Zabolski, WRC Motorsport&Beyond: Niestety przygoda Łukjaniuka nieco potwierdza moje przemyślenia, które przedstawiłem we wczorajszym felietonie. Kierowca z Sankt Petersburga, mimo największego potencjału prędkości w stawce, sam dla siebie będzie największym zagrożeniem. Przesiadka do Citroena C3 R5 nie będzie łatwa, zwłaszcza w trudnych warunkach, jakie zapowiadają się w Rajdzie Azorów. Obawiam się, że samochód z Sainteloc Racing sprawi sporo kłopotów Rosjaninowi na luźnej nawierzchni. Mimo pełnej sympatii do niego i nieco paradoksalnie, będę bardzo zaskoczony, jeżeli najszybszy kierowca (w teorii) wygra w tym roku na Azorach.

Efektowne drifty i piruety na testach przed Rajdem Azorów

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News