Już niebawem polscy kierowcy będą mogli wsiąść do Seat-a Tarraco w wersji FR. Sportowa odmiana największego SUV -a hiszpańskiego producenta wyróżnia się jeszcze bardziej dynamicznym designem i mocnymi silnikami. Cena modelu zaczyna się od 175 000 zł.
Seat Tarraco w wersji FR to sportowa odsłona popularnego modelu, która z pewnością ma szanse przebić się na europejskim rynku. Seat zapewnia, że nowa wersja SUV -a została stworzona dla osób, które cenią sobie wysoki poziomem funkcjonalności samochodu.
Sportowy design
Wygląd zewnętrzny nowego Tarraco uległ widocznym modyfikacjom. Wzrok przyciągają szersze nadkola, usportowiony tylny spojler, a także charakterystyczne dla linii FR 19-calowe felgi aluminiowe, które mogą zostać wymienione na wersję 20-calową. Model wzbogacono o wyraziste detale, takie jak listwy w progach drzwi i listwy boczne w czarnym kolorze oraz specjalnie zaprojektowana osłona chłodnicy FR utrzymana w szarej barwie. Pojazdowi dodaje dynamizmu linia tylnych świateł poprowadzona przez całą szerokość samochodu.
Zmianom uległo również wnętrze samochodu. Seat Tarraco FR został wyposażony w podgrzewane, materiałowe fotele kubełkowe FR z elementami z Alcantary oraz wielofunkcyjną, sportową kierownicę z logo FR. Wyrazistość wnętrza podkreślają aluminiowe nakładki na pedały i elementy dźwigni zmiany biegów obszyte skórą z czerwonym przeszyciem.
Lepsze osiągi
Seat Tarraco FR będzie oferowany w dwóch wersjach silnikowych – z 2.0-litrową jednostką benzynową TSI oraz 2.0-litrowym silnikiem Diesla TDI. Obie opcje zapewniają moc 190 KM. Sportowa wersja Tarraco występuje z napędem na cztery koła 4Drive i zaawansowaną automatyczną skrzynią biegów DSG.
Tarraco, zaprojektowane w zakładach Seat-a w Martorell, to jeden z najpopularniejszych modeli marki. Na drugą połowę 2020 roku producent zapowiada premierę handlową modelu Tarraco z hybrydowym systemem napędowym PHEV.
Mercedes pancerny jak czołg. Kierowca przeorał pole i zmiótł rozdzielnię