Idzie wiosna, więc coraz częściej na naszych polskich drogach będziemy obserwować potężne i unikatowe samochody. Wczoraj na ulicach Krakowa mogliśmy oglądać bardzo rzadkiego Nissana R34 GT-R V-Spec II Nur.
Wprowadzona na początku XXI wieku wersja V-Spec II oznaczała większe hamulce i karbonową maskę. Prawdziwa impreza zaczęła się jednak tuż przed końcem produkcji GT-R w 2002 roku, kiedy Nissan pojawił się z wersją GT-R Nur.
Ciepły wieczór, wiec wyjeżdżasz Nissanem na miasto robiąc furorę w Internecie 🔥🚥 Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II Nűr wczoraj na ulicach Krakowa 😈
Gepostet von Szybkie auta za grosze am Montag, 17. Februar 2020
Powstało tylko nieco ponad 1000 egzemplarzy tego szczególnego modelu. 30 procent z nich otrzymało oznaczenie M-Spec (charakterystyka drogowa), natomiast 70% było sztywniejszymi V-Spec. Właśnie takiego mogliśmy oglądać w poniedziałek w Krakowie.
Obydwie specyfikacje dzieliły jednak niesamowity silnik o oznaczeniu RB. Wszystkie wersje „Nur” otrzymały pod maską wersję N1 tego silnika, który początkowo został opracowany z myślą o wyścigach. Oznaczało to blok silnika o grubych ścianach, specjalne tłoki N1, korbę, turbosprężarkę i tak dalej.
Youtuber znalazł komis z setkami Nissanów Skyline GT-R aż po horyzont
Moc przenoszona jest na tylne koła za pomocą starego dobrego manuala i choć trudno znaleźć informację o tym, jak szybko samochód przyspiesza do 100 km/h, możemy mieć pewność, że jest to prędkość bliska nadświetlnej. Licznik prędkościomierza zatrzyma się natomiast na okrągłych 300 km/h.