Nachodząca wystawa samochodowa we Frankfurcie ma być dla marki Volkswagen początkiem nowej ery. Wówczas zostanie zaprezentowane oficjalnie nowo logo niemieckiej marki. Rewolucyjnej zmiany nie ma się co jednak spodziewać, w języku branżowym można by to nazwać faceliftingiem.
Nowo logo można zobaczyć już w kampanii reklamowej „Hello Light”. Volkswagen zastrzega jednak, że na samochodach będzie ono wyglądać nieco inaczej. Nowy logotyp będzie prostszy. Ma nawiązywać do marki z lat 70. minionego stulecia. Pojawi się czarne tło i nie będzie trójwymiarowej powierzchni oraz efektu podświetlania lewej górnej części, które znane jest od 2000 roku.
Taka zmiana to duży i kosztowny proces. Nowe logo będzie musiało pojawić się w ponad 10 000 placówkach dealerów i partnerów serwisowych Volkswagena na całym świecie. Na początku zmiany wizerunkowe zostaną wprowadzone na europejskim rynku, a jeszcze tej jesieni obejmą one również rynek chiński. W przyszłym roku nastąpią na obu Amerykańskich kontynentach.
Pierwszym modelem Volkswagena, który przywdzieje nowy logotyp będzie ósma generacja Golfa.
Nagranie kradzieży samochodu Tesla Model S. Wystarczyło kilka sekund