W październiku 2018 r. AUDI sprzedało 117 600 nowych samochodów. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, jest to jednak spadek aż o 25,7 procent. Na dostawy cały czas wpływała utrzymująca się negatywna sytuacja w Europie. Koncern sprzedał tu o 52,7 procent mniej samochodów niż w październiku 2017.
Audi oczekiwało kontynuacji nadzwyczajnej sytuacji będącej wynikiem ambitnego scenariusza wycofywania z rynku starych i wprowadzania nowych modeli, co wynika z przejętej przez Audi inicjatywy modelowej oraz z procedur przejścia na wymagania cyklu testowego WLTP. W związku z tym, sprzedaż na Starym Kontynencie, w wysokości ok. 32 150 sztuk pojazdów, była w październiku niższa od ubiegłorocznej o 52,7 procent. Dealerzy z Niemiec raportowali w zeszłym miesiącu spadek sprzedaży o aż 57, 8 procent.
Podobną jak w całej Europie sytuację odnotowano w Polsce. Na naszym rynku w październiku 2018 zarejestrowano 859 nowych samochodów marki Audi. To spadek o 35,9 procent w stosunku do października 2017 (październik 2017: 1340 sztuk). Pomimo tego, licząc od początku roku, bilans rejestracji w Polsce jest wyższy od ubiegłorocznego o 16,85 procent (2017: 10 625 aut; 2018: 12 415 samochodów).