Toyota Aygo liderem segmentu A w Polsce

Toyota Aygo liderem segmentu A w Polsce

TOYOTA_AYGO_2018_3

Podaj dalej

Toyota AYGO umocniła status lidera segmentu A. Po trzech kwartałach bieżącego roku jest najchętniej wybieranym małym miejskim samochodem w Polsce i może poszczycić się ponad 34-procentowym udziałem w tym segmencie wśród klientów indywidualnych.

Mimo ogólnych spadków sprzedaży samochodów w segmencie A, Toyota AYGO cieszy się niesłabnącą popularnością i umacnia się na pozycji lidera wśród małych, miejskich aut. Od stycznia do września 2018 roku w Polsce sprzedano 3 231 egzemplarzy tego modelu, a udział samochodu w segmencie wyniósł aż 26,6%. Jeszcze większą popularnością Toyota AYGO cieszy się wśród klientów indywidualnych.

Ze sprzedażą 2 089 sztuk, model zapewnił sobie ponad 34-procentowy udział w segmencie i zanotował wynik o ponad 13 punktów procentowych lepszy, niż auto sklasyfikowane na drugim miejscu. Oznacza to, że co trzeci klient indywidualny decydujący się na auto z segmentu A wybiera właśnie Toyotę AYGO.

Wśród polskich nabywców najpopularniejszą odmianą Toyoty AYGO jest wersja x-play z pakietem Style. W takiej odmianie ten mały, miejski samochód jest wyposażony w kamerę cofania, system multimedialny Toyota x-touch z 7-calowym, kolorowym ekranem dotykowym, aluminiowe obręcze kół o średnicy 15 cali, przyciemniane tylne szyby, a także światła przeciwmgielne.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News