Štore by Auto Wimar to nowe spojrzenie czeskiego producenta na oferowanie swoich pojazdów. Na podobieństwo luksusowych marek Skoda chce także stawiać na wysoki poziom obsługi klienta. To pierwszy tego typu salon w Europie.
Miejsce to będzie wyjątkowe m.in. zastosowaniu nowoczesnych technologii multimedialnych, niespotykanych dotychczas w tradycyjnych salonach samochodowych marki. Štore by Auto Wimar mieści się na warszawskiej Pradze przy ulicy Grochowskiej 306.
Skoda jest liderem sprzedaży na polskim rynku, dlatego nic dziwnego, że to właśnie nad Wisłą powstał pomysł stworzenia nietuzinkowego salonu dilerskiego marki. W Štore by Auto Wimar proponowane są klientom unowocześnione formułę kontaktu z marką. Do uroczystego otwarcia salonu doszło 10 grudnia, w obecności przedstawicieli Skoda Auto.
Tomasz Porawski, dyrektor Skoda w Polsce: Od lat obserwujemy zmieniający się rynek i jako jego lider czujemy obowiązek nieustannego rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań w wielu obszarach. Zauważając nowe modele sprzedażowe, uczymy się nowych procesów i wdrażamy je w życie. Wszystko po to, aby jak najlepiej zaspokajać rosnące wymagania naszych klientów. Štore by Auto Wimar jest odpowiedzią na zwiększającą się prędkość życia oraz chęć zaoszczędzenia jak najwięcej czasu przez klientów, szczególnie tych w metropoliach i dużych miastach. Jesteśmy przekonani że podjęte przez nas działania nie tylko zwiększą efektywność procesu zakupowego, ale pozwolą nam jeszcze bardziej zbliżyć się do klientów i odpowiadać na ich rosnące potrzeby. Cieszę się, że w tym wyjątkowym projekcie towarzyszyć będzie nam jeden z wiodących dealerów.
Štore by Auto Wimar, bo tak nazywać się będzie nowy salon Skody, zlokalizowany jest na warszawskiej Pradze Południe. To miejsce, które charakteryzuje się wysoką atrakcyjnością oraz dobrym dostępem do transportu publicznego. Jednym z założeń nowego showroomu jest tworzenie atmosfery, dzięki której odwiedzający będą mogli czuć się jak we własnym domu. O komfort klientów zadba także wyspecjalizowany zespół Skody. Jego skład będzie tworzyć 15 specjalnie przeszkolonych pracowników, którzy troszczyć się będą nie tylko o bezpośredni kontakt, ale również o utrzymanie wysokiej jakości obsługi telefonicznej i mailowej. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, które zostały poparte badaniami konsumenckimi, w salonie wydzielono dwie specjalne strefy, zapewniające prywatność i intymność. Wydłużono również godziny otwarcia salonu, który działał będzie od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00 – 20:00.
Jeśli chodzi o ten typ ekspozycji modeli w koncernie VAG, Czesi jednak nie byli pierwsi na polskim rynku. Szlaki przetarło tak naprawdę Audi ze swoim Audi City na warszawskim Placu Trzech Krzyży, a podobny punkt ma także Volvo na Marszałkowskiej, również w stolicy.
W salonie znajdą się najnowsze narzędzia digitalowe oraz nowoczesne rozwiązania, które umożliwią odwiedzającym, pomimo stosunkowo niedużej powierzchni, zapoznanie się z całą ofertą marki. W przestrzeni nowo otwartego showroomu klienci będą mogli korzystać nie tylko z iPadów, ale także z interaktywnego stołu i ekranu dotykowego oraz ściany video składającej się z czterech 55-calowych telewizorów. Na wszystkich urządzeniach zainstalowano specjalną aplikację, która przez cały proces zakupowy towarzyszy zarówno kupującemu, jak i sprzedawcy.
Pierwszy tego typu salon marki w Europie, zostanie poprowadzony przez Auto Wimar, doświadczonego i silnie rozwijającego się dealera.