Zupełnie nowy, kompaktowy model w portfolio Skody dostosowuje swoją moc i charakter do indywidualnych potrzeb kierowców. Scala dostępna będzie w czterech wariantach silnikowych: trzech benzynowych i jednym wysokoprężnym.
Podstawowa jednostka benzynowa w nowej Skodzie Scala to trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 70 kW (95 KM) występujący wyłącznie z pięciobiegową skrzynią manualną. Druga, mocniejsza wersja ma moc 85 kW (115 KM) i dostępna jest w wersji standardowej z sześciobiegową skrzynią manualną lub w wersji opcjonalnej z siedmiobiegową automatyczną skrzynią DSG.
Najmocniejszy, czterocylindrowy silnik 1.5 TSI o mocy 110 kW (150 KM) dostępny jest również z sześciobiegową skrzynią manualną lub opcjonalną, siedmiobiegową skrzynią DSG. ŠKODA SCALA oferuje także silnik diesla 1.6 TDI o mocy 115 KM. Silnik legitymuje się maksymalnym momentem obrotowym w wysokości 250 Nm.
Euro 6d TEMP
Każdy z silników oferowanych w nowym modelu Scala spełnia wymogi emisyjne normy Euro 6d TEMP, obowiązującej od września 2018 r., oraz został wyposażony w system odzyskiwania energii z hamowania.
Nowy układ jezdny
Skoda Scala będzie dostępna także z nowym układem jezdnym, który posiada zawieszenie o 15 mm niższe od standardowego. W wersji ze sportowym zawieszeniem zastosowano dwustopniową regulację siły tłumienia amortyzatorów. Po przełączeniu z trybu Normal na Sport zawieszenie ulega usztywnieniu, umożliwia płynniejszą jazdę, zapewniając kierowcy jeszcze większe emocje z prowadzenia auta.