Paryski Salon Samochodowy jak co roku zgromadził tłumy odwiedzających. Podczas tego wyjątkowego dla branży wydarzenia swoje nowości zaprezentował także SEAT.
Po raz pierwszy szerokiej publiczności przedstawiony został SEAT Tarraco, największy SUV hiszpańskiej marki. SEAT wyszedł również poza przestrzeń targową – w rozmaitych punktach miasta pojawiły się pop-up story marki.
Na charakterystycznym placu Saint-Lazare paryżanie mieli niepowtarzalną okazję zasiąść za kierownicą SEAT-a Arona i samodzielnie odkryć wszystkie jego funkcje.
Specjalne miejsce na mapie Paryża znalazło się także dla Cupry. W kultowym Le BHV Marais, położonym w najmodniejszej dzielnicy miasta, stworzono specjalną przestrzeń, w której zaprezentowano linię akcesoriów wyprodukowanych dzięki współpracy między Cuprą a innymi prestiżowymi markami, takimi jak: Fabike, LGR czy Trakatan.
Ofensywa SUV-ów SEAT-a
Podczas Paryskiego Salonu Samochodowego odwiedzający mogli zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi w ofercie SEAT-a SUV-ami. Na stoisku marki zobaczyć można było modele: Arona, Ateca i debiutującego Tarraco. W specjalnie zaprojektowanym interaktywnym pokoju zwiedzający mogli przenieść się do świata nowego samochodu i doświadczyć spektakularnych wrażeń.
SEAT Tarraco wprowadza do świata hiszpańskiej marki nowy język stylistyczny. Co więcej, model ten symbolizuje wejście marki do kategorii pojazdów terenowych z nawet siedmioma miejscami siedzącymi. Debiutujący samochód wyraźnie wskazuje kierunek projektowania przyszłych pojazdów SEAT-a.