SEAT Tarraco będzie dostępny w hybrydowej wersji typu plug-in

SEAT Tarraco będzie dostępny w hybrydowej wersji typu plug-in

SEAT-Tarraco-FR-PHEV-Concept-Car_04_HQ

Podaj dalej

SEAT zwiększa wydajność modelu Tarraco, wprowadzając po raz pierwszy do sportowej wersji wyposażenia FR hybrydową technologię napędową typu plug-in. Do początku 2021 roku SEAT i Cupra przedstawią 6 kolejnych modeli wykorzystujących napęd elektryczny.

Do globalnego sukcesu SEAT-a, który w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2019 roku sprzedał rekordową liczbę 369 500 pojazdów, w znacznym stopniu przyczyniła się popularność modelu Tarraco. Ceniony SUV w tym roku doczekał się wersji FR łączącej sportowe wykończenie i technologię hybrydową typu plug-in.

Hybrydowy plug-in

Zaprojektowany i opracowany w zakładach SEAT-a w Martorell SEAT Tarraco powstaje w niemieckim Wolfsburgu, w sercu Grupy Volkswagen. Dzięki wprowadzeniu hybrydowego napędu plug-in SEAT Tarraco zyska dodatkową wydajność, stając się bardziej zrównoważoną alternatywą dla spalinowych SUV-ów.

Układ napędowy, który składa się z 1,4-litrowego silnika benzynowego TSI o mocy 110 kW, silnika elektrycznego o mocy 85 kW i zestawu akumulatorów litowo-jonowych o mocy 13 kWh, zapewnia kierowcom możliwość adaptacji do różnych trybów jazdy. Hybrydowy układ napędowy pozwala użytkownikom jeździć w trybie czysto elektrycznym przez ponad 50 km, zmniejszając emisję spalin do zera, albo połączyć efektywność silnika benzynowego z silnikiem elektrycznym. Wprowadzona technologia umożliwi SEAT-owi poprawienie wydajności przy utrzymaniu tego samego poziomu dynamizmu i komfortu jazdy. Całkowita moc wyjściowa systemu Tarraco wynosi 245 KM (180 kW)/400 Nm, co przekłada się na maksymalną prędkość wynoszącą 217 km/h.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News