Co dziesiąty crossover zarejestrowany w Polsce w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku to Nissan. Japoński producent odnotował 36,4% wzrostu sprzedaży w segmencie w porównywaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Marka nie tylko utrzymuje pozycję lidera wśród crossoverów w Polsce, ale też stale zwiększa sprzedaż flagowego Nissana Qashqai. Od początku roku zarejestrowano 3562 egzemplarze tego modelu, notując tym samym wzrost sprzedaży o 31,1%.
W segmencie małych SUV-ów i crossoverów Nissan wypada bardzo dobrze. W pierwszych czterech miesiącach 2018 roku wyprzedza na podium dwie inne marki o kolejno ponad 1000 oraz 2000 egzemplarzy. W tym czasie na polskie drogi wyjechało 5598 crossoverów Nissana, co przekłada się na 10,45% udziału w segmencie.
Tegoroczne wyniki sprzedaży to kontynuacja zeszłorocznych sukcesów, które umacniają naszą pozycję jako lidera w segmencie crossoverów na polskim rynku – powiedział Paweł Powalski będący dyrektorem komunikacji Nissan Sales CEE. Następnie dodał: Możemy śmiało powiedzieć, że nasze wieloletnie doświadczenie w tym obszarze przekłada się na zaufanie klientów, zarówno tych indywidualnych, jak i flotowych. Nowe generacje Nissana Qashqai oraz X-Trail idealnie wpisały się w ich potrzeby, czego efektem jest rosnąca popularność tych modeli na polskich drogach.
Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego od stycznia do kwietnia 2018 roku najlepiej sprzedającym się crossoverem w Polsce był Nissan Qashqai (3562 rejestracji). Rosnącą popularnością cieszy się także Nissan X-Trail. Od początku roku zarejestrowano w Polsce 1311 egzemplarzy modelu, co oznacza wzrost o blisko 130% w porównaniu do pierwszych czterech miesięcy 2017 roku. Wzrost popularności obu crossoverów Nissana znacząco przekroczył średnią rynkową, wynoszącą 27,6%.
Tagi: wyniki sprzedażowe, Nissan, Qashqai, SUV,