Przyszłość marki BMW to samochody elektryczne

Przyszłość marki BMW to samochody elektryczne

Marken_ChargeNow_Aufladen

Podaj dalej

Czy się to komuś podoba, czy nie to właśnie tak wypowiedział się prezes zarządu grupy BMW. Niemiecka marka planuje mocno inwestować w rozwój branży samochodów elektrycznych oraz autonomicznych.

Według Kruegera, siłą koncernu są marki luksusowe, czyli BMW, MINI, Rolls-Royce. W 2018 roku koncern planuje poszerzyć ofertę o 20 nowych oraz odświeżonych modeli aut. Wśród nich znajdą się zarówno samochody elektryczne, hybrydy typu plug-in, jak i pojazdy napędzane tradycyjnymi silnikami spalinowymi.

Niemiecka marka chce przewodzić w rewolucji technologicznej przemysłu motoryzacyjnego, a rok 2018 dla firmy upłynie pod znakiem wdrażania nowej strategii rozwoju. Jednym z ważniejszych punktów ma być otwarcie kampusu technologii samochodów autonomicznych, który zlokalizowany będzie w Niemczech.

BMW planuje również pokazać w tym roku szeroką gamę samochodów koncepcyjnych, które będą napędzane wyłącznie elektrycznie i trafią później do masowej produkcji. Chodzi o m.in. model iX3 oraz flagowe BMW iNEXT i Vision Dynamics zapowiedziane przez koncern podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.

Tagi: BMW, samochody elektryczne, samochody autonomiczne, elektromobilność

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News