Jeśli firmę Michelin nazwiemy ojcem Pilota Sport 4S, to doświadczenie zebrane w takich cyklach jak Formuła E, Długodystansowe Mistrzostwa Świata, Rajd Dakar, czy Rajdowe Mistrzostwa Świata z powodzeniem będziemy mogli nazwać ich matką.
Pilot Sport 4S nie powstałby bez udziału francuskiego producenta w sportach motorowych. Nie byłoby mowy o stworzeniu produktu tak bliskiego oponie stosowanej przez profesjonalnych zawodników, z jednoczesnym dostosowaniem go do zmiennych warunków panujących na drodze, a także odpowiednim wydłużeniem jego żywotności.
Jaką charakterystykę ma nowy Pilot Sport 4S? O tym przekonał się podczas jej prezentacji w Palm Springs Krzysztof Hołowczyc. – To wyjątkowa opona, charakteryzująca się dużą przewidywalnością i świetną kontrolą.
– Gdyby nie jej rzeźba, która mimo wszystko jest wycięta, czujemy się tak, jakbyśmy jechali na slicku – kontynuuje popularny Hołek. – Dla mnie najcenniejsze było to pierwsze wrażenie, pierwszy ruch kierownicy, po którym następuje momentalna reakcja.
Więcej o najnowszym Pilocie Sport 4S przeczytacie w kolejnym 186. wydaniu Magazynu Rajdowego WRC.