Japoński roadster przeszedł pierwszy konkretny lifting. W MX5 pojawiły się nowe kolory wykończenia wnętrza, system Apple CarPlay i Android Auto oraz najważniejsze, czyli mocniejsza jednostka napędowa o pojemności 2 litrów.
Przy okazji Japończycy wzbogacili też listę systemów bezpieczeństwa, dorzucając między innymi funkcję autonomicznego hamowania w mieście, kamerę rozpoznającą znaki drogowe oraz czujniki ostrzegające o ruchu poprzecznym przy opuszczaniu miejsca parkingowego. Najważniejsze są jednak zmiany pod maską.
Wersja 1.5 SKYACTIV-G oferuje teraz 132 KM i 152 Nm momentu obrotowego (sprint do setki w 8,3 sekundy, prędkość maksymalna 203 km/h). Topowa i najpopularniejsza wersja 2.0 SKYACTIV-G oferuje z kolei 184 KM i 205 Nm momentu obrotowego (do setki w 7,5 sekundy oraz prędkość maksymalna 219 km/h).
MX-5 niezmiennie oferowana będzie w trzech wersjach – SkyENERGY, SkyPASSION i SkyFREEDOM, przy czym szereg systemów bezpieczeństwa będzie oferowany jako pakiet wyceniany na 3000 zł (dla SkyPASSION, w SkyFREEDOM jest to standard).
Ceny odmłodzonej Mazdy MX5 zaczynają się od 89.000 a kończą na 133.900 zł.