Nowy Passat już dostępny w bazowej wersji Essence

Nowy Passat już dostępny w bazowej wersji Essence

The new Volkswagen Passat Variant R-Line

Podaj dalej

Oferta nowego Passata uległa poszerzeniu. Początkowo dostępne były dwie droższe odmiany modelu – Business i Elegance, teraz ofertę uzupełnia podstawowa, która nosi nazwę Essence.

Passat Essence może być napędzany jednym z dwóch 150-konnych silników do wyboru. Benzynowym 1.5 TSI EVO lub turbodieslem 2.0 TDI EVO. Obydwie jednostki napędowe mogą współpracować z 7-stopniową automatyczną o dwóch sprzęgłach.

Nawet podstawowa wersja nowego Passata jest wyposażona w zintegrowane w obudowach lusterek bocznych kierunkowskazy w technice LED, szyby termoizolacyjne czy dźwiękochłonną przednią szybę oraz aktywny system ochrony pasażerów „PreCrash Basic & Front”. Wyposażenie standardowe wersji Essence obejmuje ponadto reflektory LED oraz światła do jazdy dziennej LED, kierownicę multifunkcyjną z funkcją Tiptronic czy tempomat. W wersji Essence zderzaki, obudowy lusterek zewnętrznych i klamki lakierowane są w kolorze nadwozia.

Oprócz przednich foteli z regulacją wysokości we wnętrzu uwagę zwracają 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skóra kierownica zapewniająca obsługę radia, komputera pokładowego i telefonu oraz regulowany na wysokość podłokietnik z przodu. Passata w wersji Essence wyposażono standardowo w system radiowy Composition Colour obsługiwany za pomocą 6,5-calowego kolorowego ekranu dotykowego z czujnikiem zbliżeniowym. Bezpłatnie przez 10 lat kierowca może korzystać z udogodnień, które oferuje system We Connect, czyli wzywanie pomocy drogowej, planowanie terminów przeglądów, automatyczne zgłoszenie wypadku i raport o stanie samochodu.

Ponadto dla nowego Passata w wersji Essence oferowany jest specjalny pakiet promocyjny „Premium”. W jego skład wchodzą m.in.: System Park Pilot – czujniki parkowania z przodu i z tyłu, trzystrefowa klimatyzacja automatyczna Climatronic oraz czujniki: deszczu i zmierzchu.

Cennik modelu, w którym dostępna jest wersja Essence, znaleźć można tutaj: KLIK

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News