Nowa Toyota C-HR z mocniejszym napędem hybrydowym

Nowa Toyota C-HR z mocniejszym napędem hybrydowym

Toyota_CHR_5_V9

Podaj dalej

Toyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy. Unowocześniony design przodu i tyłu auta podkreśla charakterystyczną sylwetkę i rozpoznawalny styl crossovera Toyoty.

Toyota C-HR będzie teraz dostępna z dwoma napędami hybrydowymi do wyboru. Nowy napęd Hybrid Dynamic Force z silnikiem 2,0 l o łącznej mocy 184 KM dołącza do udoskonalonego napędu z silnikiem 1,8 l o całkowitej mocy 122 KM. Oba układy są wyjątkowo oszczędne i niskoemisyjne. Napęd 1.8 emituje średnio od 109 g/km CO2, zaś nowy układ hybrydowy 2.0 generuje od 118 g/km CO2 (wg WLTP).

Hybrydowy crossover Toyoty otrzymał nowy system multimedialny, który rozszerza ofertę Toyoty w zakresie łączności z telefonem i dostępnych aplikacji. Umożliwia on pełną integrację z telefonem za pośrednictwem Apple CarPlay™ i Android Auto™. Nowością jest także nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami. Nowa wersja multimediów będzie dostępna we wszystkich wersjach wyposażenia.

Toyota C-HR po faceliftingu ma przeprojektowane pasy przedni i tylny – teraz jeszcze mocniej podkreślają one nowoczesny charakter crossovera. Samochód zachowuje przy tym swoją dynamiczną, nawiązującą do coupe sylwetkę oraz najbardziej rozpoznawalne cechy stylu.

Przednie i tylne reflektory zostały wykonane w technologii LED klasy premium. Światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy połączono w jeden projektor tworzący płynną linię powyżej głównego reflektora. Z tyłu nowe lampy zespolone są połączone lśniącym czarnym spojlerem, z którym tworzą spójną całość.

Elektroniczne wspomaganie kierownicy zostało zoptymalizowane, aby zapewnić lepsze wrażenia podczas prowadzenia. Toyota C-HR z napędem hybrydowym 2.0 ma zmodyfikowane zawieszenie, które zwiększa komfort jazdy przy zachowaniu dotychczasowych doskonałych właściwości jezdnych Toyoty C-HR. We wszystkich wersjach wyposażenia kabina została jeszcze lepiej wytłumiona.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News