Japoński producent blisko 10 lat temu wprowadził na rynek Nissana LEAF – prekursora segmentu samochodów elektrycznych przeznaczonych dla masowego odbiorcy.
Od tego czasu marka nieustannie realizuje projekty promujące elektromobilność, również wśród klientów flotowych. Działania Nissana zostały docenione przez jury konkursu Fleet Leader, które w ramach tegorocznej edycji nagrodziło producenta dwiema statuetkami – za promowanie napędów elektrycznych oraz pozycję lidera sprzedaży pojazdów zeroemisyjnych wśród firm.
Elektryczna oferta Nissana na polskim rynku obejmuje dwa modele – LEAF oraz e-NV200. Pierwszy z nich to zeroemisyjny przedstawiciel segmentu C, który dzięki sięgającemu blisko 300 kilometrów zasięgowi w cyklu mieszanym oraz szeregowi zaawansowanych rozwiązań technologicznych może wspierać pracowników firmy w realizowanych przez nich zadaniach.
Drugi z modeli, Nissan e-NV200, dostępny jest w wersji dostawczej oraz osobowej. W rezultacie może z powodzeniem być wykorzystywany przez firmy świadczącej usługi z zakresu transportu osób oraz towarów. Jego walory szczególnie docenią przedsiębiorstwa z branży logistycznej, które zyskają m.in. możliwość realizacji bezgłośnych dostaw w godzinach nocnych.