Kozak w BMW M3 przy 200 km/h wypadł z drogi podczas nielegalnego wyścigu. To wyprzedzanie kosztowało go obie nogi

Kozak w BMW M3 przy 200 km/h wypadł z drogi podczas nielegalnego wyścigu. To wyprzedzanie kosztowało go obie nogi

kozak-w-bmw-m3-stracil-obie-nogi-w-wypadku

Podaj dalej

Nielegalne nocne wyścigi są pokusą dla wielu młodych kierowców. Niestety, gdy do jazdy sportowej zabieramy się bez odpowiedniego zabezpieczenia, łatwo o tragedię. Przestrogą przed takimi praktykami powinien być koszmarny wypadek, jaki miał pewien kozak w BMW M3.

Kozak dostał bolesną nauczkę

Do zdarzenia doszło 21 stycznia 2019 r. w stolicy Republiki Południowej Afryki, Kapsztadzie. Na drodze krajowej N1 zebrała się grupka fanów nielegalnych wyścigów, która filmowała poczynania z wiaduktu. Szybko jednak zabawa się skończyła, bowiem kozak w BMW M3 stracił panowanie nad autem przy 200 km/h. Gdy kończył wyprzedzanie innego pojazdu, auto wypadło z drogi.

KIEROWCO! MOŻESZ SPORO ZAOSZCZĘDZIĆ DZIĘKI TYM OPONOM NOWEJ GENERACJI. PRZEKONAJ SIĘ TUTAJ

Wstrząsający film z tego wypadku można zobaczyć powyżej. Szczególnie szokujące jest ujęcie od 30 sekundy, gdy widać z jaką prędkością BMW wypada na pas oddzielający dwie nitki jezdni. Kozak brutalnie przekonał się czym grożą nielegalne wyścigi. Wezwana na miejsce karetka zabrała go w stanie krytycznym. Ostatecznie przeżył, ale amputowano mu obie nogi.

Kozak w BMW M3 po wypadku był w stanie krytycznym

Przecież można legalnie

Nie ma nic dziwnego w tym, że młodzi kierowcy chcą się wyszaleć za kierownicą. Jednak warto zawsze zaznawać adrenaliny w legalny sposób. Na całym świecie jest masa możliwości udziały choćby w amatorskim sporcie samochodowym. Wbrew pozorom nie jest to nie wiadomo jak drogie. Warto jednak zacząć od jakiegoś szkolenia z doskonalenia techniki jazdy. Dużo większą frajdę z szybkiej jazdy można uzyskać tylko wtedy, gdy jakkolwiek wiemy jak panować nad maszyną.

KIEROWCO! MOŻESZ SPORO ZAOSZCZĘDZIĆ DZIĘKI TYM OPONOM NOWEJ GENERACJI. PRZEKONAJ SIĘ TUTAJ

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News