Kierowcy w Polsce mają coraz mniej czasu, aby odebrać 120 zł dofinansowania na paliwo. Tankuj co chcesz! Diesel, benzyna lub LPG

Kierowcy w Polsce mają coraz mniej czasu, aby odebrać 120 zł dofinansowania na paliwo. Tankuj co chcesz! Diesel, benzyna lub LPG

Diesel benzyna ropa naftowa

Podaj dalej

Zawirowania na rynku ropy naftowej sprawiają, że na razie ciężko oczekiwać dużych obniżek na stacjach paliw. Diesel, benzyna i LPG osiągnęły poziomy cen, o jakich zdążyliśmy już zapomnieć. Z tego względu kierowcy chętnie rozglądają się za każdą możliwą promocją na paliwo. Okazuje się, że jedną z nich można połączyć z ruszającym okresem na zmianę opon. Warto zwrócić na to uwagę, bo chodzi nawet o 120 zł do wydania na dowolnej stacji (TUTAJ dowiesz się o tym więcej).

Co trzeba zrobić?

W wielu przypadkach taka kwota oznacza ponad połowę baku, więc w tym roku dobrze jest zapoznać się ze szczegółami tej promocji, zanim sięgniemy po opony letnie. Jeżeli i tak potrzebujcie zakupić nowe ogumienie to warto wybrać coś z oferty MICHELIN. Najbardziej innowacyjny producent opon oferuje swoim klientom karty przedpłacone, które można zrealizować na każdej stacji paliw. Nieważne, czy chcemy zatankować Diesel, benzynę i LPG. Klikając TUTAJ i wybierając opony do kupienia kwalifikujemy się do uzyskania bonu.

karta przedpłacona Michelin

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

Żeby dostać ten o wartości 120 zł trzeba jednak kupić duże koła na felgi o średnicy 18 cali lub większe. Jeśli kupimy opony w rozmiarze 16 lub 17 cali, to też dostajemy kartę przedpłaconą MasterCard, ale o wartości 60 zł. Nie warto jednak z tym zwlekać, bowiem te najdroższe bony przewidziano tylko dla pierwszych 1600 klientów. 60-złotowe karty na Diesel, benzynę lub LPG są dostępne w większej liczbie 3400 sztuk. Warto też pamiętać o tym, że promocja trwa do końca kwietnia 2021 r. i można z niej skorzystać dokładnie TUTAJ.

Opony na lata!

Wielu kierowców narzeka, że opony w momencie, gdy są nowe, mają wyjątkowe właściwości. Jednak z kolejnymi kilometrami ich wydajność spada. Jednak są już dostępne technologie, które umożliwiają utrzymanie parametrów przez cały cykl życia opony. To niebywałe osiągnięcie inżynieryjne udało się w przypadku opon MICHELIN, które posiadają technologię EverGrip. Dla niektórych to może być szok, ale te opony są bezpieczne nawet, gdy ich bieżnik stępi się do 1,6 milimetra.

Opona letnia Michelin Primacy 4

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

To wszystko zasługa wielowarstwowej konstrukcji opony, która wraz ze ścieraniem się odkrywa nowe nacięcia i lamele. W praktyce, kształt bieżnika dopasowuje się do aktualnego zużycia opony, co sprawia, że można na niej przejechać długie lata. Tę technologię znajdziemy chociażby w bardzo popularnym modelu opon letnich MICHELIN Primacy 4. Ten model jest często wybierany przez użytkowników „normalnych”, ekonomicznych wozidełek. W przypadku aut o większych osiągach, które czasem służą do zabawy na torze, warto zwrócić uwagę na opony MICHELIN Pilot Sport 4S. Posiadają one zaskakującą uniwersalność ze względu na dobrą przyczepność, ale i optymalny opór toczenia, przekładający się na spalanie. Koniecznie trzeba pamiętać o odmianie MICHELIN Pilot Sport 4 SUV dla większych crossoverów, ponieważ ich masa sprawia, że na opony działają inne przeciążenia.

Nie bój się całorocznych

Michelin Crossclimate - opony całoroczne

Istnieje też opcja praktycznego zrezygnowania ze zmian opon, ponieważ MICHELIN oferuje także innowacyjne opony całoroczne. Jeszcze jakiś czas temu eksperci odradzali tego typu ogumienie, ale nowe technologie sprawiają, że te produkty mają naprawdę wysoki poziom bezpieczeństwa. Rewolucję wprowadziły opony MICHELIN Crossclimate+, które na nowo zdefiniowały ogumienie całoroczne. Nie chodzi w nich o to, że są w stanie dorównać najlepszych zimówkom czy oponom letnim. Po prostu ich mieszanka i bieżnik sprawiają, że są w stanie zapewnić wystarczający poziom przyczepności w każdych warunkach. Kierowcy aut dostawczych powinni też zwrócić uwagę na odmianę skrojoną specjalnie dla nich, czyli MICHELIN Agilis Crossclimate.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News