Maserati Ghibli Hybrid - długo oczekiwana premiera stała się faktem

Maserati Ghibli Hybrid - długo oczekiwana premiera stała się faktem

Maserati-Ghibli-Hybrid-c

Podaj dalej

Długo oczekiwana, hybrydowa odmiana Ghibli zadebiutowała oficjalnie w czwartek 16 lipca. Kilka dni przed tym wydarzeniem producent pokazał w sieci zwiastuny związane z premierą pojazdu.

maserati

Filmy w niewielkim stopniu zdradzały zmiany jakie istnieją pomiędzy hybrydową odmianą, a wersjami spalinowymi. Wideo pokazuje trzy klasyczne dla marki otwory wentylacyjne, które znajdują się na przednim błotniku pojazdu.

maserati

Jak widać, zawierają one niebieskie akcenty, które mają wskazywać na hybrydowy napęd auta. Ponadto mamy obraz tego jak wygląda charakterystyczna dla marki atrapa chłodnicy. Premiera Ghibli była przełomowym wydarzeniem dla marki i powinna przyzwyczaić klientów do układów zelektryfikowanych, bo już wkrótce pojawi się w pełni elektryczna wersja samochodu włoskiej marki.

maserati

W większości zmiany są niewielkie w stosunku do obecnego już na rynku modelu. Samochód posiada dobrze znaną kratkę, a w dolnej części zderzaka nie zabrakło szeroko otwartych wlotów powietrza. Możemy również dostrzec zmiany w reflektorach. Nie różnią się one znacząco od tych, które montowane są w klasycznej odmianie, ale projekt świateł LED wydaję się być nieco ostrzejszy i agresywny.

maserati

Maserati Ghibli Hybrid jest hybrydą typu plug-in, której głównym motorem napędowym jest turbodoładowany silnik 2,0-litrowy. Łączna moc zestawu wynosi 325 koni mechanicznych. Pojawienie się hybrydowej odmiany Ghibli zwiastuje kolejne zmiany i modernizację gamy. Jak wiemy włoska marka przygotowuje drugi facelifting Ghibli, który wprowadzi niewielkie zmiany zewnętrzne auta.

Pierwsze egzemplarze Ghibli Hybrid będzie można zamawiać już we wrześniu. W salonach nowe modele pojawią się przed końcem roku. Ile trzeba będzie za nie zapłacić? Na razie nie wiadomo.

Lamborghini Sian w wersji Roadster oficjalnie zaprezentowane

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News