W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2018 r. Porsche AG zwiększyło dostawy swoich samochodów o 6%, do 196 562 egzemplarzy. Szczególnie wysoką dynamikę sprzedaży producent sportowych aut zanotował w Europie.
W samych Niemczech poziom dostaw zwiększył się o 13%, do 24 709 pojazdów. W Chinach, na największym pojedynczym rynku zbytu Porsche, dostawy wzrosły o 4%, do 56 254 pojazdów. W ujęciu modelowym największą dynamikę wykazała linia modelowa Panamera: od stycznia do września dostawy czterodrzwiowego samochodu sportowego podskoczyły o 60%. Również „911” zanotowała dwucyfrowy przyrost liczby nabywców (+19%). Jeśli chodzi o wyniki bezwzględne, najbardziej wolumenowymi liniami modelowymi pozostają Macan (68 050 sztuk) oraz Cayenne (49 715 sztuk).
Od połowy lutego 2018 r. Porsche nie ma w swojej ofercie żadnych modeli z silnikiem Diesla. Pod koniec września tego roku Zarząd podjął ostateczną decyzję, aby w przyszłości nie oferować już jakichkolwiek pojazdów z jednostką wysokoprężną. Jednocześnie Porsche spotyka się ze znacznym wzrostem zainteresowania klientów modelami hybrydowymi. Przykładowo, ponad 60% egzemplarzy modelu Panamera dostarczonych w Europie miało hybrydowy napęd plug-in.
Pomimo wyzwań Detlev von Platen zakłada, że Porsche ponownie pobije rekord sprzedaży z ubiegłego roku, kiedy dostarczono klientom 246 375 samochodów.