Niekwestionowany król wyścigów dragsterów. Porsche 911 Turbo S powraca i ma do pokonania jakąś nową konkurencję [wideo]

Niekwestionowany król wyścigów dragsterów. Porsche 911 Turbo S powraca i ma do pokonania jakąś nową konkurencję [wideo]

dragrace Porsche vs Audi RS3

Podaj dalej

Tym razem Mat Watson z Carwow zorganizował wyścig równoległy pomiędzy mocno dostrojonym RS3 a standardowym Porsche 911 Turbo S.

Tak oczy cię nie mylą – Daniel, właściciel tego Audi i fan kanału Carwow, uważa, że ​​może pokonać sprintem ćwiartkę w mniej niż 10 sekund!

Dostrojony potwór od Audi zmierzy się z precyzją Porsche

Jak możesz sobie wyobrazić, RS został dostrojony, więc ta 5-cylindrówka o pojemności 2,5 litra może podobno wyrzeźbić moc 716 KM i 760 Nm!
Ale czy to wystarczy, by rozłożyć Porsche na łopatki? I czy będzie w stanie wystrzelić jak z procy na tyle dobrze, aby zmierzyć się z 3,8-litrowym sześciocylindrowym turbodoładowanym silnikiem Porsche 911 Turbo S?  Jest tylko jeden sposób, aby się o tym przekonać …

Porsche 911 Turbo S jest niekwestionowanym królem serii wyścigów drag racing Carwow. Pokonuje ćwierć mili w czasie 10,1 sekundy. To strasznie irytuje fanów oglądających kanał. Daniel rzucił wyzwanie Watsonowi, by pokonał jego dozbrojonego sedana Audi RS3. Podczas gdy ten pierwszy oferuje doskonałą przyczepność od startu zatrzymanego i 650 koni mechanicznych pozwalających na dotarcie do mety, nie wiadomo czy Porsche zachowa swoje pierwsze miejsce.

Mocni zawodnicy

Fabryczne Audi RS3 jest dynamicznym świrem. Z 716 KM i 760 niutonometrami Audi z pewnością może wyjść obronną ręką. Problem mogą stanowić opony. Semi-slicki  czynią zjechanie z toru wielce prawdopodobnym. Pojedynek na dźwięki zdecydowanie wypada na korzyść RS3, które przed startem próbuje warkotem zastraszyć rywala. Pomimo faktu, że wydech również został przerobiony, nie ulega kwestii, że Porsche mogłoby nad tym elementem popracować. Czy powiedzenie krowa, która dużo ryczy mało mleka daje znajdzie tu zastosowanie ? Sprawdźcie sami czy tabela wyników uległa zmianie.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News