Dacia Duster z bodykit to nie render. Prior Design ujawnił projekt [WIDEO]

Dacia Duster z bodykit to nie render. Prior Design ujawnił projekt [WIDEO]

Dacia Duster od Prior Design

Podaj dalej

Od momentu, kiedy Prior Design pokazał światu swoją wizję modelu budżetowej marki, minęło ponad pół roku. Dziś, kiedy Dacia Duster doczekała się liftingu, nikt się nie spodziewał, że wideobody od Prior Design stanie się rzeczywistością.

Dacia Duster od Prior Design to nie był żart

Widebody zaprojektowane dla Dacii Duster, jeszcze przed liftingiem modelu, zdecydowanie poprawiło jej walory natury estetycznej. Jednakże jak to bywa z tuningiem, obniżenie nadwozia, może wpłynąć na komfort podróżowania. Czy tak się stanie, być może już niedługo się przekonamy, bo Prior Design właśnie wcielił w życie swój projekt.

Pierwotnie Dacia Duster oprócz stylizacji nadwozia, dostała 22-calowe felgi, które całkowicie odmieniły model rumuńskiego producenta. Całość po złożeniu w kompletny zestaw bodykit, będzie na pewno sprawiać wrażenie szybszego, niż jest w rzeczywistości.

Dacia Duster Prior Design
YouTube

Ta idea naprawdę działa

Obecnie najmocniejsza wersja tego modelu dysponuje fabryczną mocą 150 koni mechanicznych. Nie wiemy, czy poprawiona przez Prior Design wersja Dustera docelowo dostanie zmodyfikowany silnik. Gdyby tak się stało, nie jest wykluczone, że znajdzie się wielu zapaleńców, którzy z chęcią wydadzą pieniądze, by dysponować tak zjawiskowym egzemplarzem.

Dziś, kiedy rumuńska marka zmienia logo i planuje oferować klientom lepszą jakość i design w konkurencyjnych cenach, dobrze będzie się wyróżniać z tłumu Dacii na ulicach.

To właśnie jest założeniem dobrego tuningu. Środki się nie liczą, liczy się efekt i właśnie na ten czekamy, gdy Prior Design zaprezentuje całkowicie wykończony model. Nie da się ukryć, że wygląda na co najmniej 200 konną wersję.

Kto jak kto, ale niemiecki tuner ma spore doświadczenie w projektowaniu niebanalnych wersji samochodów. Taka będzie również Dacia Duster.

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News