Audi S3 miało dwie stówy na blacie, gdy mijało radiowóz. Bagiety też miały Audi i zaczęła się zabawa [WIDEO]

Audi S3 miało dwie stówy na blacie, gdy mijało radiowóz. Bagiety też miały Audi i zaczęła się zabawa [WIDEO]

audi speeds

Podaj dalej

Audi S3 to mocniejsza wersja modelu A3 niemieckiego producenta. Obecna generacja modelu dostępna w dwóch wariantach nadwozia, dysponuje mocą 310 KM i biegnie do setki w czasie niecałych 5 sekund. Jak pisze producent literka S oznacza sportowe emocje, a tych na pewno nie brakowało 5 nastolatkom, którzy sprawdzili gdzie kończy się limit prędkości.

Audi S3 miało na liczniku ponad 2 setki, gdy minęło radiowóz

Brytyjska Policja z West Yorkshire powiadomiła kolegów z Derbyshire,o pędzącym z nadmierną prędkością Audi S3. Funkcjonariusze zobaczyli samochód na autostradzie M1, tuż przed północą w pobliżu Tibshelf. Rozpędzone Audi S3 przemknęło niczym pocisk obok radiowozu. Policjanci ruszyli w pościg, a że Audi pędziło z prędkością ponad 200 km/h do akcji dołączył policyjny helikopter.

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

W sumie w pościgu wzięło udział aż pięć jednostek policji. Nagranie wideo z policyjnego wideo rejestratora, pokazuje samochód przelatujący autostradą, a następnie jego wrak po wypadku (nagranie zobaczysz  tutaj). Jak nie trudno się domyślić, sportowe emocje zakończył wypadek w Leicestershire, gdzie samochód się rozbił.

Leicestershire Police

Cwaniaki z Audi ukryli się w krzakach

Jak się okazało, w samochodzie podróżowało aż pięciu młodych mężczyzn, którzy zaraz po wypadku nawiali w krzaki. Czterech z nich szybko namierzyli policjanci, a piątego wytropił  policyjny pies.
Mniej sprytna czwórka to niepełnoletni nastolatkowie. W związku z tym czwórka chłopców w wieku 16 i 17 lat – po przesłuchaniu trafiła do domu. Pełnoletni gagatek, który siedział za kierownicą Audi S3, odpowie za swoje wyczyny. Został oskarżony o niezatrzymywanie się przed policją, niebezpieczną jazdę i prowadzenie samochodu bez ubezpieczenia.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News