Mazda w ramach promocji swojego modelu CX-5 przygotowała ciekawy konkurs. Można w nim wygrać weekend jazd testowych z Krzysztofem Hołowczycem.
W ramach współpracy Mazdy z Krzysztofem Hołowczycem powstały także trzy filmy, prezentujące design, wyposażenie i technologię SKYACTIV w Mazdzie CX-5. Wszystkie materiały można obejrzeć na kanale Mazda Polska na Youtube oraz w mediach społecznościowych marki.
Stanowią one część kampanii promującej Mazdę CX-5. Mazda chwali się między innymi rightsizing’em, czyli zastosowaniem silnika o odpowiednio dużej pojemności, dopasowanego do wielkości i przeznaczenia samochodu. Dla przykładu pod maską Mazdy CX-5 może pracować benzynowa jednostka 2.5 Skyactiv-G o mocy 194 KM.
Wróćmy jeszcze do szczegółów konkursu. Teraz każdy może zasiąść we wnętrzu Mazdy CX-5 obok rajdowego mistrza i odbyć z nim emocjonującą jazdę testową po mazurskich szutrach. W akcji organizowanej przez Mazda Motor Poland wygraną jest weekendowy wyjazd w towarzystwie Krzysztofa Hołowczyca dla trzech osób. Aby wziąć udział w rywalizacji, wystarczy wejść na specjalnie przygotowaną stronę i do 12 marca odpowiedzieć na pytanie konkursowe.