Inżynierowie japońskiego oddziału Toyota Racing Development mają ostatnio pełne ręce roboty. Po opracowaniu pakietów tuningowych dla Lexusów ES i RC, zabrali się za najnowszego crossovera UX w wersji F Sport.
Co my tu mamy?
Body kit składa się z przedniego spojlera, nakładek na progi, aerodynamicznych nadkoli, nakładek na lusterka, spojlera dachowego, pełnego tylnego dyfuzora i sportowych końcówek wydechu. Elementy występują w jednolitym kolorze, a także w odmianie z czarnym wykończeniem.
Inżynierowie opracowali również nowe, 18-calowe felgi z kutego aluminium, amortyzator poprzeczny oraz komplet elementów wzmacniających podwozie.
Tuningowe możliwości nadwozia wcześniej świetnie pokazał UX 250h zmodyfikowany na zamówienie Lexusa przez Clarka Ishiharę z VIP Auto Salon i wystawiony w sierpniu w Pebble Beach.
Od 3 tys. w górę
Podobnie jak w przypadku nowych Lexusów ES i RC, części tuningowe opracowane przez TRD Japan dla UX-a F Sport są w tej chwili dostępne jedynie w Japonii. Body kit ze sportowymi końcówkami wydechu kosztuje 626 000 jenów, czyli niecałe 21 tys. zł, 18-calowe felgi to wydatek 382 000 jenów (ok. 13 tys. zł), za pakiet usztywniający trzeba zapłacić 100 000 jenów, czyli nieco ponad 3 300 zł. Tyle samo kosztuje amortyzator poprzeczny.