We wrześniu 2018, AUDI AG dostarczyło klientom na całym świecie 139 150 samochodów. To o 22 procent mniej, w porównaniu z rekordowym wynikiem z analogicznego miesiąca roku 2017.
Po dwóch miesiącach ponadprzeciętnej, spowodowanej wyprzedażą stanów magazynowych sprzedaży w Europie, coraz bardziej puste place magazynowe oraz ograniczenia w portfelu sprzedażowym miały negatywny wpływ na wrześniowe dostawy na Starym Kontynencie.
W ubiegłym miesiącu koncern z Ingolstadt sprzedał tu o 55,5 procent mniej aut niż w tym samym czasie roku ubiegłego. Audi odnotowało natomiast dalszy wzrost w Chinach – o 12,5 procent i w Ameryce Północnej – o 1,2 procent. Rozpatrując wyniki sprzedażowe globalnie, od początku roku wyniosły one 1 407 700 aut i były licząc rok do roku o 2 procent wyższe.
Sprzedaż w Polsce była, podobnie jak w całej Europie, sporo niższa niż we wrześniu 2017. W ubiegłym miesiącu w naszym kraju zarejestrowano 645 egzemplarzy nowych Audi – to aż o 29,51 procent mniej niż rok wcześniej.
Rozpatrując natomiast sprzedaż liczoną od początku roku, jest ona znacznie wyższa niż w analogicznym czasie roku ubiegłego. Od stycznia w naszym kraju zarejestrowano 11 556 nowych Audi, co przekłada się na wzrost o 24,46 procent w porównaniu z pierwszymi dziewięcioma miesiącami zeszłego roku.