Kia Motors zaangażuje się w e-sport

Kia Motors zaangażuje się w e-sport

kia_pressrelease_2018_PRESS_1920x1080_lol

Podaj dalej

Oprócz sponsorowania europejskiej i światowej rangi zawodów w klasycznych dyscyplinach sportowych Kia Motors ogłosiła, że jako sponsor rozpoczyna współpracę również z e-sportem. Kia Motors została głównym sponsorem Mistrzostw Europy w grze League of Legends.

Najnowsza kampania reklamowa marki to efekt współpracy Kia i LEC. Dzięki niej Kia chce zaistnieć w świadomości młodego pokolenia nabywców. Jako główny sponsor mistrzostw, Kia zrealizowała film pt. „Ready to Play”, stworzony we współpracy z najbardziej znanymi komentatorami gry LEC.

W filmie pojawia się, między innymi, Trevor „Quickshot” Henry, który prowadzi Kię Stinger i werbuje grupę graczy. Są wśród nich Romain Bigeard, Indiana „Froskurinn” Black, Daniel „Drakos” Drakos, Aaron „Medic” Chamberlain i Andrew „Vedius” Day.

Aby zainteresować samochodami marki Kia jeszcze większą liczbę fanów, marka zrealizuje w 2019 roku nową serię reklam z udziałem swoich modeli oraz komentatorów i najlepszych graczy. Kia będzie również obecna na wydarzeniach związanych z rozgrywkami LEC. Zespół graczy znanych jako „Fnatic”, który siedem razy wygrał mistrzostwa League of Legends, wystąpi w reklamach za kierownicą samochodów marki Kia.

League of Legends to ogromna wirtualna arena bitew i najpopularniejsza na świecie gra e-sportowa. Jej pierwsza odsłona pojawiła się w 2009 roku. Cztery lata później w Stanach Zjednoczonych Ameryki gra oficjalnie została uznana za pełnoprawną dyscyplinę sportową.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News