Jazz nowej generacji będzie dostępny z napędem hybrydowym

Jazz nowej generacji będzie dostępny z napędem hybrydowym

Name of Honda’s urban electric car confirmed: ‘Honda e’

Podaj dalej

Honda realizuje swoją „Elektryczną wizję” dla Europy, potwierdzając nazwę pierwszego w pełni elektrycznego pojazdu miejskiego – „Honda e” i ogłaszając, że Jazz nowej generacji będzie dostępny z napędem hybrydowym wyposażonym w inteligentny system doboru trybu jazdy (i-MMD).

Podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie, Honda ogłosiła przyspieszenie realizacji swojej strategii – „Electric Vision”. Zgodnie z nim, do 2025 roku, pełna gama modeli tej marki sprzedawanych w Europie, będzie wyposażona w zelektryfikowane układy napędowe. Honda e, prezentowana w Genewie jako prototyp gotowy do seryjnej produkcji, wyznacza nowe standardy w zakresie stylizacji i rozwiązań technicznych. Jest też pierwszym modelem Hondy, który korzysta z platformy stworzonej dla modeli elektrycznych. Kompaktowy samochód wyposażony w zaawansowany elektryczny układ napędowy przekazujący moc na tylne koła, oferuje typową dla Hondy dynamikę jazdy.

Honda otrzymała już ponad 22 000 zgłoszeń od potencjalnych klientów z całej Europy. Zainteresowani zakupem będą wkrótce mogli zarejestrować się na lokalnej stronie internetowej Hondy, aby uzyskać więcej informacji.

Napęd hybrydowy z systemem wyboru trybu jazdy i-MMD, który będzie dostępny w następnej generacji Jazza, zdobył już szerokie uznanie w Europie, zapewniając nowemu modelowi CR-V Hybrid wysoką kulturę jazdy i zmniejszenie zużycia paliwa w realnych warunkach eksploatacyjnych. Zanim dojdzie do realizacji celu – pełnej elektryfikacji napędów oferowanych w europejskiej gamie modelowej Hondy w roku 2025 r. – firma zwiększy zastosowanie dwusilnikowego układu hybrydowego i-MMD. Ważnym krokiem na tej drodze ma być wprowadzenie go do modeli niższych segmentów.

Międzynarodowa premiera modelu Jazz nowej generacji będzie miała miejsce na Tokyo Motor Show, pod koniec tego roku.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News