Polski tuner znów trafia w "10". Oto McLaren 720S z Czechowic-Dziedzic. Cena modyfikacji rzuci cię na kolana!

Polski tuner znów trafia w "10". Oto McLaren 720S z Czechowic-Dziedzic. Cena modyfikacji rzuci cię na kolana!

mclaren-720s-carlex-design-tuning

Podaj dalej

Polski tuner z Czechowic-Dziedzic przygotował kolejny niesamowity projekt. Tym razem kurację wizualną otrzymał McLaren 720S. Choć praca jest nieco bardziej dyskretna od poprzednich, zwróciła na siebie uwagę całego motoryzacyjnego światka. 

mclaren-720s-british-racing-green-carlex-tuning-1

McLaren 720S jeszcze bardziej brytyjski

Supersamochód nosi nazwę „Racing Green Edition” i nosi wykonany na zamówienie, głęboki, szmaragdowy odcień. Jest rzecz jasna inspirowany brytyjskim kolorem wyścigowym, który nie sposób pomylić z żadnym innym. Dopełnieniem wyglądu są grafitowe 19-calowe przednie i 20-calowe tylne felgi.

Wnętrze brytyjskiego supersamochodu zostało obite najwyższej jakości skórą i Alcantarą. Te materiały znajdziemy również na desce rozdzielczej, konsoli centralnej, kierownicy, boczkach drzwi, siedzeniach, podłokietniku, podsufitce i słupkach. Słowem – niemal wszędzie!

mclaren-720s-british-racing-green-carlex-tuning-1

Skóra świetnie kontrastuje z białymi wstawkami, szwami i grawerowanymi motywami. Nowe dywaniki i maty podłogowe dopełniają całości. 

Kwota rzuca na kolana

mclaren-720s-british-racing-green-carlex-tuning-1

Za kwotę bagatela 297 tysięcy złotych Carlex zamieni twojego McLarena w „Racing Green Edition”. Pamiętaj, że konwersja nie obejmuje dodatkowej mocy. Mimo to, nawet bez żadnych modyfikacji, McLaren jest jednym z najszybszych samochodów, jakie można kupić za pieniądze. 

Sprint od 0 do 100 km/h zajmie nam zaledwie 2,9 sekundy, a niecałe 5 sekund później na zegarach pojawi się już liczba 200. Maksymalna prędkość McLarena wynosi oszałamiające 341 km/h. 

mclaren-720s-british-racing-green-carlex-tuning-1

Za to wszystko odpowiedzialny jest podwójny turbodoładowany, 4-litrowy silnik V8, który generuje 720 KM – stąd nazwa. Moment obrotowy to z kolei 770 Nm. 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News