To Audi RS3 jest oficjalnie uznane najszybszym na świecie. Ma 1200 KM i jest absolutnie chore

To Audi RS3 jest oficjalnie uznane najszybszym na świecie. Ma 1200 KM i jest absolutnie chore

Audi RS3 najszybsze na świecie

Podaj dalej

Niektórzy ludzie naprawdę uwielbiają niemieckie samochody. Efektem tych uczuć są szalone projekty, które uwielbiamy my wszyscy. Oto oficjalnie najszybsze na świecie Audi RS3. Ma 1200 KM i jest absolutnie szalone. 

Nawet jeśli nie jesteś fanem niemieckiej motoryzacji, musisz przyznać, że to chore Audi RS3 o mocy 1200 KM robi ogromne wrażenie. Co więcej, samochód ma m. in. seryjną skrzynię biegów. 

Audi RS3 najszybsze na świecie

Audi RS3 – z zewnątrz spokojne

Z zewnątrz samochód wygląda dość tradycyjnie. W końcu już przy wyjeździe z fabryki AudI RS3 może pochwalić się mocą 400 KM i pokonać dystans 1/4 mili w czasie około 12 sekund. 

Do tej mieszanki dodano jednak trochę chaosu. A właściwie nie trochę, a całą masę chaosu. Ten samochód 1/4 mili pokona w czasie 8,58 sekundy i jego maksymalną prędkością na tym dystansie będzie… UWAGA UWAGA! 265,6 km/h! 

Audi RS3 najszybsze na świecie

Pod maską znajdziemy 5-calową rurę wlotową, która jest konieczna ze względu na zwiększenie przelotu turbo do 73 mm. Oczywiście, silnik nie działa na samym powietrzu, więc pod maskę trafiły też ogromne wtryskiwacze i pompy paliwowe. 

Wewnętrzne elementy silnika zmieniono na bardziej wytrzymałe i bardziej agresywne – mowa tu m. in. o tłokach i korbowodach. Jeśli wciąż nie jesteś pod wrażeniem, nic nie zmieni twojego zdania na temat niemieckich samochodów. 

Coś z fabryki w Audi RS3

Audi RS3 najszybsze na świecie

Jeszcze większe wrażenie robi jednak to, co pozostało fabryczne w tym samochodzie. To m. in. kierownica, deska rozdzielcza, konsola środkowa. Wszystkie panele drzwi i inne luksusowe elementy, które ważą, są nadal zainstalowane. Nie usunięto też klimatyzacji. 

Najbardziej imponujące jest to, że całą moc przekazuje fabryczna skrzynia biegów. Nie tylko jest ona wciąż zainstalowana w samochodzie, ale pozostała całkowicie niezmieniona. Rzecz jasna zmianom uległy mechanizm różnicowy i sprzęgło, ale skrzynia biegów jest fabryczna. 

Obejrzyj poniższe wideo i zobacz to chore Audi w akcji:

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News