Mająca na swoim koncie szereg zwycięstw wersja NSX GT3 bazuje na produkcyjnym modelu NSX. Jej najnowsza ewolucja charakteryzuje się licznymi zmianami i modyfikacjami, a dzięki nim jeszcze lepszymi osiągami i niezawodnością.
Zmodyfikowane nadwozie – w tym splitter przedniego zderzaka, dyfuzor i tylny zderzak – zmniejsza opór powietrza i zwiększa prędkość maksymalną, poprawiając jednocześnie chłodzenie. Lepszy balans i prowadzenie auta doceni z kolei jeszcze szersze spektrum kierowców, od amatorów po zawodowców.
Nowe turbosprężarki poprawiają reakcję silnika na ruchy pedału gazu, kontrolę doładowania oraz zmniejszają spalanie. Nowością będzie także poprawiony układ ABS oraz wyświetlacz Bosch i system rejestrowania danych. Wszystko to otrzymają nie tylko nowe wersje NSX GT3 Evo. Możliwy jest również montaż nowych podzespołów w dotychczasowej wersji NSX GT3.
Wszystkie zmiany – opracowane dzięki danym zebranym podczas dwóch sezonów i następnie przeanalizowanym w ramach programu NSX GT3 Customer Racing – mają za zadanie poprawić osiągi i zmniejszyć koszty dzięki większej wytrzymałości poszczególnych podzespołów.
3,5-litrowe, podwójnie turbodoładowane silniki V6 produkowane są razem z ich drogowymi odpowiednikami w fabryce Anna Engine Plant w amerykańskim stanie Ohio. Ich projekt – w tym blok, głowica, układ rozrządu, wał korbowy, tłoki i układ smarowania – jest identyczny. Uzupełnieniem samochodu wyścigowego GT3 są najnowsze modyfikacje sekwencyjnej, sześciobiegowej skrzyni biegów.
Podobnie jak w przypadku dotychczasowej wersji NSX GT3, nadwozie produkowane jest w Performance Manufacturing Center w Marysville w Ohio. Ostateczny montaż odbywa się w JAS Motorsport w Mediolanie.