SEAT Tarraco, chociaż wciąż w pełnym kamuflażu, zadebiutował na drodze. Największy SUV w gamie SEAT-a ma już za sobą pierwszy test na obrzeżach hiszpańskiej Tarragony.
SEAT Tarraco tuż przed swoją międzynarodową premierą zmierzył się z terenową nawierzchnią, aby w pełni pokazać swoje możliwości .Za jego kierownicą usiadł Stefan Ilijevic, Szef Departamentu do spraw Patentów i Innowacji Marki.
Doskonale radzi sobie w wymagającym terenie ze wzniesieniami o nachyleniu nawet 70%– wyjaśnia Ilijevic zjeżdżając z bardzo stromego pagórka – Jego napęd na cztery koła wydaje się nie mieć żadnych ograniczeń. W tej chwili samochód niemal sam hamuje – dodaje.
Bardzo dobre właściwości jezdne SEAT-a Tarraco potwierdzone zostały także podczas pokonywania wąskich, pochylonych bocznie zakrętów. SUV skutecznie radzi sobie w jeździe po nawierzchni z 85% pochyleniem bocznym, zapewniając poczucie solidności i bezpieczeństwa prowadzącego.
Tarraco został także wyposażony w dwa nowe systemy wspomagania kierowcy. Jednym z nich jest Rollover Assist, który automatycznie odblokowuje drzwi, wyłącza silnik i uruchamia połączenie alarmowe w hipotetycznym przypadku przewrócenia.
Wszystkie detale nowego SUV-a już wkrótce ujrzą światło dzienne. Międzynarodowa prezentacja SEAT-a Tarraco odbędzie się już 18 września w Tarragonie. Nowy pojazd dołączy do gamy SUV-ów marki, która od 2016 roku wprowadziła już na rynek modele Ateca i Arona.