Fiat Tipo skradł serca Polaków? Wyniki sprzedażowe zaskakują

Fiat Tipo skradł serca Polaków? Wyniki sprzedażowe zaskakują

180126_Fiat_4

Podaj dalej

Fiat Tipo zanotował w styczniu najlepszy wynik sprzedaży do klientów indywidualnych w segmencie aut kompaktowych. Pierwsze miejsce zapewniło mu 626 rejestracji dokonanych w ubiegłym miesiącu przez osoby prywatne.

Całkowita sprzedaż modelu wyniosła w styczniu 992 sztuki, plasując Tipo na siódmym miejscu w rankingu Top10 najchętniej wybieranych samochodów w Polsce.

Styczniowy wynik to już kolejny rekordowy miesiąc Fiata Tipo. W zeszłym roku polscy kierowcy nabyli aż 8058 sztuk tego modelu, co stanowiło 62% wszystkich zarejestrowanych nad Wisłą nowych samochodów Fiata, i co zapewniło Tipo trzecie miejsce w klasie aut kompaktowych wśród Klientów indywidualnych w całym 2018 roku.

Samochód dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia Pop, Easy i Lounge. Dodatkowo w 2019 roku do rodziny Tipo dołączyły aż cztery nowe wersje wyposażenia: Mirror, Street, S-Design i Sport.

Wersja Sport została przygotowana we współpracy z marką Mopa. Nowe wersje Tipo Sport i S-Design zostały odświeżone w zakresie dostępnych jednostek napędowych. Silnik benzynowy 1.4 o mocy 95 KM i silnik 1.3 Multijet o mocy 95 KM dołączają do aktualnych jednostek 1.4 T-Jet o mocy 120 KM i 1.6 Multijet o mocy 120 KM, z których ta ostatnia współpracuje z automatyczną skrzynią biegów DCT. Obie wersje mają w standardzie system UconnectTM 7″ HD LIVE z dotykowym wyświetlaczem z integracją systemu Apple CarPlay lub Android AutoTM.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News