Polski oddział firmy Mitsubishi Motors podsumował miniony rok sprzedażowy, w którym odnotowano bardzo wysokie, aż 46% zwiększenie liczby zarejestrowanych nowych aut japońskiego producenta.
Tak ogromny wzrost zainteresowania modelami Mitsubishi jest efektem ubiegłorocznej premiery zupełnie nowego SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross, coraz większej popularności modeli ASX i Outlander w nowych odsłonach oraz debiutu miejskiego Mitsubishi Space Star.
W ubiegłym roku klienci zarejestrowali w Polsce 5604 samochody spod znaku Trzech Diamentów, co daje aż 46% wzrost. Bestsellerem pozostał popularny SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 2168 nabywców notując wynik o blisko 6% lepszy, niż w 2017 roku.
O ponad 3% większym zainteresowaniem cieszył się doceniany za przestronność, komfort i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 1520 nowych klientów. Całkowicie nowy Mitsubishi Eclipse Cross wjechał do polskich salonów w lutym 2018 roku. Przebojem wdarł się na 3 miejsce w rankingu sprzedaży aut tej marki, do końca grudnia przekonując do siebie aż 1272 nabywców.