Można by pomyśleć, że Tesla Cybertruck ze względu na swój futurystyczny i oryginalny design nie potrzebuje marketingu by znaleźć potencjalnych klientów. Tym bardziej, że amerykańska firma zebrała już mnóstwo zamówień w przedsprzedaży.
Elon Musk chce jednak promować swój najnowszy pojazd za wszelką cenę. Okazuje się, że nie ma lepszego sposobu, niż zabranie go na drogę publiczną.
Kontrowersyjny właściciel Tesli postanowił zabrać swojego Cybertrucka do jednej z restauracji w Malibu. To mądry wybór, tym bardziej, że Musk otoczył się innymi gwiazdami. Wśród nich pojawił się m. in. Edward Norton.
Aby zapewnić optymalną widoczność swojej furgonetki, szef Tesli nie skorzystał z usług parkingowego. Musk wolał zostawić swojego Cybertrucka zaparkowanego bezpośrednio przed restauracją, aby przyciągnąć jak najwięcej ludzi. W rezultacie wszyscy klienci knajpy kręcili się wokół samochodu robiąc mu zdjęcia. Sukces gwarantowany.
Ten konkretny model wydaje się być całkiem nowy, jako że wszystkie szyby są całe. Co więcej, nikt nie próbował czy szyby faktycznie wytrzymają uderzenie kamienia, czy pocisku. Przy okazji warto przypomnieć, że Tesla Cybertruck będzie występowała w trzech wariantach: Single Motor, Dual Motor i Tri Motor. Pierwsze dostawy rozpoczną się pod koniec 2021 roku.
Zobacz jak Elon Musk rozbija Teslą Cybertruck słupek parkingowy. Chyba nawet tego nie odnotował