Firma Pirelli poinformowała, że anulował prace nad kolejną edycją swojego słynnego kalendarza. Powodem jest panujący na świecie koronawirus. Producent opon, zamiast inwestowania w kalendarz zdecydował się przekazać sto tysięcy euro na walkę i badania nad koronawirusem.
”The Cal” to nazwa kalendarza ukazującego się od 1964 roku. Wydawnictwo prezentuje w nim artystyczne fotografie z aktami – i nie tylko – znanych aktorek i modelek. Na jego popularność w dużej mierze wpłyną fakt jego niedostępności oraz – nie ma co ukrywać – pięknych i gorących kobiet na fotografiach.
”Wstrzymanie prac nad Kalendarzem Pirelli miało już miejsce w historii firmy: w 1967 roku oraz między 1975, a 1983 r. Niespotykana sytuacja kryzysowa związana z Covid-19 zmusiła nas do tego, by ten sam krok podjąć dzisiaj. Wrócimy do projektu, gdy nadejdzie właściwy czas, wraz z ludźmi, którzy obecnie nad nim pracowali” – powiedział Marco Tronchetti Provera, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający Pirelli.
Fot. Wiese/FaceToFace/REPORTER/YouTube