Polski oddział potwierdza ogólnie nadal panującą nad Wisłą i Europie modę na modele z tzw. podwyższonym obcasem. Wyniki sprzedażowe za blisko pełny rok 2018 wskazują, że jeśli chodzi o modele japońskiego producenta, prym wiodą CX-3 o CX-5.
Rynkowy sukces Mazdy CX-3 i CX-5 jest odzwierciedleniem ogólnej europejskiej tendencji wzrostowej sprzedaży samochodów z segmentu SUV i crossover, który w przypadku Mazda Motor Poland trwa nieprzerwanie do 2015 roku, gdy CX-3 debiutowała na rynku.
Według danych importera do końca listopada w ręce klientów trafiło 11340 nowych samochodów, a wśród nich 2879 egzemplarzy modelu Mazdy CX-3 i 3087 egzemplarzy Mazdy CX-5.
Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland: Szczególnie jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedażowych Mazdy CX-3. Przy jej konstrukcji przyjęto nowe podejście – całkowite skupienie na kierowcy, jego potrzebach i doznaniach. Z obecny w naszej flocie system SKYACTIV przesądza o sprzedażowym sukcesie Mazdy CX-5.