Z dniem 1 września 2018 r. BMW AG mianowała Neila Fiorentinosa prezesem BMW Group Regionu Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Neil Fiorentinos zastąpi w tej funkcji Christopha von Tschirschnitza, który zdecydował się kontynuować swoja karierę poza BMW Group.
Christoph von Tschirschnitz (53 lata) dołączył do BMW Group w 1992 r. i zajmował różne wysokie stanowiska w dziedzinie planowania korporacyjnego, strategii sprzedaży detalicznej i rozwoju dealerów, w BMW Motorrad oraz jako dyrektor sprzedaży i marketingu w regionie sprzedaży BMW Azja, Pacyfik, Afryka i Europa Wschodnia.
Przed objęciem fotela prezesa BMW Group w regionie CS był wiceprezesem ds. sprzedaży flotowej, korporacyjnej i bezpośredniej w BMW Niemcy. W ciągu czterech bardzo udanych lat Christoph von Tschirschnitz osiągnął ponad 50% całościowego wzrostu sprzedaży marek BMW i MINI na 12 rynkach zarządzanych z siedziby firmy w Salzburgu.
Neil Fiorentinos przechodzi z BMW Group Holandia, gdzie od czterech i pół roku pracował na stanowisku dyrektora zarządzającego. W swej nowej roli będzie odpowiadał za nadzór nad sprzedażą i działaniami marketingowymi w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, w skład której wchodzi dwanaście krajów, w tym Polska.