Audi wprowadza na rynek model A8 L 60 TFSI e quattro, który otrzymał napęd hybrydowy typu plug-in. Moc systemowa pojazdu to 373 KM, zaś systemowy moment obrotowy wynosi 700 Nm.
Samochód otrzymał turbodoładowany silnik 3.0 TFSI rozwijający 340 KM i 500 Nm oraz silnik elektryczny PSM dostarczający 136 KM i 350 Nm. Elektryczny silnik oraz sprzęgło zintegrowane są z ośmiobiegową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która za pośrednictwem stałego napędu na cztery koła quattro kieruje siły napędowe do wszystkich kół pojazdu. Samochód jest w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 250 km/h.
Umieszczony pod podłogą akumulator trakcyjny składa się ze 104 ogniw typu pouch, podzielonych na osiem modułów. Bateria dysponuje pojemnością 14,1 kWh. Prędkość maksymalna Audi A8 L 60 TFSI e quattro na napędzie elektrycznym wynosi 135 km/h, zaś zasięg to 46 km (WLTP).
W celu ostrzegania pieszych i rowerzystów w ruchu ulicznym, samochód standardowo generuje alarmujący dźwięk. Akustyczny system ostrzegania (AVAS) zgodnie z dyrektywą unijną jest wyraźnie słyszalny do prędkości 20 km/h i stopniowo zanika wraz z rosnącą prędkością. Dźwięk ten wytwarza mała skrzynka z elektroniką, a emituje go głośnik w prawym nadkolu.
Na europejskich rynkach nowy model pojawi się jeszcze jesienią bieżącego roku. Jako pierwsza zadebiutuje wersja z wydłużonym rozstawem osi, parę tygodni później dołączy do niej odmiana standardowa. Od września w sprzedaży dostępne są inne hybrydy typu plug-in Audi: A7 55 TFSI e quattro oraz SUVy Q5 50 TFSI e quattro i Q5 55 TFSI e quattro.