Brytyjski producent potwierdził swoje zainteresowanie dołączeniem do Długodystansowych Mistrzostw Świata po tym, jak ogłoszono oficjalne przepisy na sezon 2020/2021.
Dzięki nowym przepisom w stawce zobaczymy samochody bazujące na swoich drogowych wersjach, które zostaną przeciwstawione prototypom. Aston zapowiada, że wystawi dwa fabryczne modele „Valkyrie”.
Wiadomość ta nadeszła w czasie, gdy Aston świętuje 60. rocznicę zwycięstwa w prototypie DBR1 w 1959 roku, kiedy za kierownicą prototypu ścigali się Roy Salvadori i Carroll Shelby.
Dyrektor Astona Martina, Andy Palmer, powiedział dla brytyjskiego Autosportu: – Wydaje się właściwe, że w 60. rocznicę naszego zwycięstwa ogłosiliśmy powrót i podjęcie próby ponownego triumfu. Nie możemy doczekać się rozmów na temat 2021, a nie tylko 1959 roku.