Wielu kupujących auta łudzi się, że 10-, 15- czy 20-letnie samochody, szczególnie z silnikami Diesla mają przejechane 150 000-200 000 km. Niestety w zdecydowanej większości tak nie jest. Oczywiście są na rynku takie egzemplarze, ale zwykle kosztują krocie.
Czy należy bać się dużych przebiegów w dieslach?
Jeśli auto było serwisowane na bieżąco to powinno dalej jeździć. Jednak duży przebieg nie pozostaje obojętny na podzespoły samochodu. Im większym przebieg, tym większe zużycie całego samochodu. Oczywiście nie oznacza to, że auto z przebiegiem około 500 000 km nie nadaje się do eksploatacji. Nadaje się, o ile jest wystawione za odpowiednio niższą kwotę i ma potwierdzoną historię serwisową.
W przypadku auta widocznego na zdjęciu bez sprawdzenia historii serwisowej w ASO i weryfikacji stanu technicznego w niezależnym serwisie BMW, ciężko ocenić czy samochód był prawidłowo serwisowany. Nie podejmujemy się tego na podstawie samych zdjęć, bo nie ma to sensu. Na podstawie zdjęć można tylko co najwyżej stwierdzić, ze koło kierownicy jest już trochę wytarte. Ale takie mankamenty zdarzają się i w egzemplarzach z mniejszym przebiegiem. Link do ogłoszenia z autem tutaj.
KIEROWCO! ODBIERZ BON NA 120 PLN DO WYDANIA NA STACJACH BENZYNOWYCH