Wiemy, jak będzie wyglądało nowe BMW X8 M. Kolejna granica przekroczona - co za brzydal! [ZDJĘCIA]

Wiemy, jak będzie wyglądało nowe BMW X8 M. Kolejna granica przekroczona - co za brzydal! [ZDJĘCIA]

bmw-x8-m-1

Podaj dalej

W ostatnich miesiącach BMW przeprowadziło kilka testów swojego nadchodzącego SUV-a – X8, także we flagowej odmianie M. Patrząc na ostatnie szpiegowskie zdjęcia oraz rendery z cyfrowo usuniętą częścią kamuflażu, instagrammer Magnus Concepts stworzył bardzo… intrygujące wizualizacje nowego BMW. 

BMW przekracza kolejną granicę?

bmw-x8-m-1

Na ten moment nie wiadomo jeszcze jaka będzie oficjalna nazwa samochodu. Z pewnością będzie to albo BMW X8 M, albo po prostu XM. Jaka by ona nie była, SUV z pewnością będzie wyglądać inaczej niż wszystkie dotychczasowe modele bawarskiej marki. 

Na poniższych obrazkach widzimy wyobrażenie SUV-a z dzielonymi reflektorami, które zostały pokazane już na ostatnich prototypach. Projekt ten będzie odpowiadał wizualnie także nowej Serii 7. 

Podobnie jak w przypadku innych obecnych modeli BMW, X8 M otrzyma ogromne, czarne atrapy chłodnicy. Pozostała część przedniego pasa obejmie duże wloty powietrza i agresywny zderzak. Nie da się nie zauważyć także dramatycznej maski z ostrymi fałdami i kątami. 

bmw-x8-m-1

Przynajmniej moc będzie odpowiednia

W innych miejscach SUV charakteryzuje się poszerzonymi przednimi i tylnymi nadkolami. Ma też tradycyjne lusterka boczne BMW M. 

Tył X8 M jest tak samo spektakularny (brzydki) jak przód. Widzimy dwa ogromne tylne światła zupełnie niepodobne do żadnego innego BMW. Podobnie jak ostatnie prototypy, światła są poczwórne, ułożone jeden na drugim z efektowną grafiką LED. Gdyby tak rozpatrywać samą lampę, jest ona naprawdę efektowna. Ale jako całość… 

Wychodząc jednak poza wygląd X8 M, niektóre plotki sugerują, że będzie to najmocniejszy model produkcyjny BMW. Pod jego maską ma pracować hybrydowy układ napędowy typu plug-in z 4,4-litrowym silnikiem V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Ma osiągać zawrotną moc 750 KM.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News