Używany Mercedes-Benz 420 SEL (W126) jak z muzeum. Luksus, przebieg - i jeszcze ta cena! Prawdziwa igła [GALERIA]

Używany Mercedes-Benz 420 SEL (W126) jak z muzeum. Luksus, przebieg - i jeszcze ta cena! Prawdziwa igła [GALERIA]

mercedes-s-klasa

Podaj dalej

Mercedes W126 zaprojektowany przez legendarnego projektanta Bruno Sacco jest prawdopodobnie najbardziej kultową ze wszystkich S Klas niemieckiego producenta. Szczególnie dobrze utrzymany egzemplarz trafił na sprzedaż – to prawdziwa okazja! 

Mercedes jak z muzeum

Mercedes-420-SEL-9

Mercedes W126 420 SEL z 1991 roku został zarejestrowany po raz pierwszy w październiku w Ohio, a pierwotny właściciel utrzymywał go przez 29 lat, przejeżdżając tylko 51 106 kilometrów. Samochód był regularnie serwisowany w ASO Mercedesa. 

W 2020 roku Mercedes przeszedł kompleksowy serwis, w ramach którego wymieniono wszystkie płyny, czy zamontowano zupełnie nowy zestaw opon Michelin. 

Mercedes-420-SEL-9

Samochód zdobi piękny kolor Cabernet Red Metallic, który doskonale pasuje do stylistyki Klasy S. Pierwszy właściciel musiał być dumny z wyglądu swojego samochodu. Podczas kompleksowego serwisu zdecydował się także na odświeżenie tego elementu. Dzięki temu wygląda jak nowy. Wyczyszczona została też komora silnika. 

Mercedes-420-SEL-9

Wnętrze Klasy S wygląda równie świeżo i zadbanie. Skóra w kolorze jasnobrązowym wykazuje bardzo niewielkie ślady zużycia, pomimo wieku pojazdu. Czarna deska rozdzielcza też jest w nienagannym stanie. 

Ponadto, dywany i panele drzwi wyglądają jakby były zamontowane wczoraj. Elementy drewnianego wykończenia dodają nieskazitelnego wyglądu. 

Mercedes-420-SEL-9

Mercedes 420 SEL jest napędzany 4,2-litrowym wolnossącym silnikiem V8. Jednostka generuje 201 KM mocy i dysponuje momentem obrotowym w wysokości 309 Nm. Choć w samochodzie nie ma nowoczesnej technologii, ta S Klasa powinna być kuloodporna i niezawodna. Jeśli jesteś fanem samochodów z lat 80. czy wczesnych 90., to idealne auto dla ciebie.

Mercedes-420-SEL-9

Mercedes-420-SEL-9

Mercedes-420-SEL-9

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News