Nowa Dacia Sandero została wprowadzona na rynek na początku tego roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej generacji, klienci również i tym razem mogą korzystać z wariantu z napędem LPG. Aby jazda była jeszcze przyjemniejsza, Dacia oferuje topowy model w bardzo korzystnych cenach.
Dacia z LPG – taniej się nie da
Dacia z silnikiem TCe 100 Eco-G to najlepsze Sandero, jakie możecie kupić. „Czysta” benzyna bez LPG ma 91 KM, a z instalacją autogazu samochód jest nieco mocniejszy. W polskim konfiguratorze Dacia z instalacją LPG jest zaledwie o 1000 zł tańsza w zakupie od benzyniaka.
Ale rumuński producent przygotowuje interesujące promocje. W Niemczech samochód ten można już kupić za dokładnie taką samą kwotę, jak wersję benzynową. Oznacza to, że w leasingu samochód ten będzie kosztował cię zaledwie 3,30 euro dziennie.
Nie tylko niska cena przyciąga do nowego Sandero. Dacia z LPG ma także większy zasięg, jest przyjazna dla środowiska, a także ma dużo niższe koszty eksploatacji. Wersja z autogazem ma 50-litrowy zbiornik paliwa i 32-litrowy zbiornik LPG. Pozwala to na przejechanie aż 1300 kilometrów na „dwóch” tankowaniach. To całkiem nieźle jak na mały, miejski samochód.
Darmowe paliwo
Ponadto, emisje CO2 z LPG są około 12% niższe od benzyny. Nie mówiąc już, że koszty paliwa LPG są znacznie niższe. No właśnie, a co z darmowym paliwem?
Kupując Dacię Duster TCe 100 Eco-G niemieccy klienci otrzymają LPG na przejechanie 10 000 kilometrów! Najtańszy SUV na rynku kosztuje w racie leasingowej od 3,97 euro dziennie, a darmowe paliwo to ogromna przewaga finansowa. Obliczenia na darmowe paliwo opierają się na średnim zużyciu samochodu i cenie LPG.
Oznacza to, że kupując Dustera niemieccy klienci mogą liczyć na dopłatę około 500 euro, które pozwoli przejechać pierwsze 10 000 kilometrów całkiem za darmo.